Lenovo
Featured

Igrali smo: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) – i dalje sam vrh samurajske borbe

Ghost of Tsushima unatoč godinama ostaje izvrstan akcijsko-avanturistički naslov iz trećeg lica i četiri godine nakon svog prvotnog izlaska
Ghost of Tsushima unatoč godinama ostaje izvrstan akcijsko-avanturistički naslov iz trećeg lica i četiri godine nakon svog prvotnog izlaska
Ghost of Tsushima unatoč godinama ostaje izvrstan akcijsko-avanturistički naslov iz trećeg lica i četiri godine nakon svog prvotnog izlaska

Prije gotovo četiri godine zaigrali smo Ghost of Tsushima, a unatoč godinama i dalje je riječ o jednoj od najboljih igara koje možete zaigrati ovog ljeta, ali ovog puta i na računalu

Sve što smo napisali prije gotovo četiri godine za Ghost of Tsushima kojeg smo zaigrali na PS4 Pro konzoli, pa kasnije i za Ghost of Tsushima Director's Cut kojeg smo igrali na PS5 konzoli, možemo reći i za izdanje namijenjeno PC igračima. Ghost of Tsushima unatoč godinama ostaje izvrstan akcijsko-avanturistički naslov iz trećeg lica i četiri godine nakon svog prvotnog izlaska. Nije iznenada postao loš niti je posao tranzicije na računala učinjen imalo loše, naprotiv. Stvarajući igru u stilu Assassin's Creeda smještenu u Japan, godinama prije nego što je Ubisoft odlučio napraviti Assassin's Creed Shadows, studio Sucker Punch donosi uzbudljivu, prekrasnu i često nezaboravnu samurajsku epiku punu napetih mačevalačkih dvoboja, brutalnih atentata i bogate priče. Stoga ako još niste, pravo je vrijeme pred ljetni opušteni ritam pribaviti Ghost of Tsushima Director's Cut.

Odlična PC priča

Iako ponekad svjedočimo traljavo odrađenim portovima vrhunskih igara s konzola na PC, u slučaju Ghost of Tsushima Director's Cut toga nema niti u najmanjim tragovima. Štoviše igra donosi niz poboljšanja u odnosu na verziju za konzole, uključujući otključane brzine sličica, podršku za Nvidia DLSS3, AMD FSR3 i Intel XeSS, kao i kompatibilnost s Nvidia Reflexom i poboljšanje kvalitete slike putem Nvidia DLAA. Uz to, Director's Cut također uključuje proširenje Iki Island, tako da dobivate cjelokupno iskustvo Ghost of Tsushima. U pogledu zaslona na kojem ćete igrati, ovo je igra koju trebate isprobati ako ste vlasnike ultrawide (21:9), super ultrawide (32:9) monitora ili ako imate čak 48:9 trostruki monitorski sustav. Ovo samo znači jedno – uranjajuće iskutvo u prekrasne pejzaže Tsushime.

Radnja priče je ista kao u originalu, mongolska invazija je i dalje aktualna, a dodatna otežavajuća okolnost je što lokalno stanovništvo nema povjerenja u pridošlicu Jina
Radnja priče je ista kao u originalu, mongolska invazija je i dalje aktualna, a dodatna otežavajuća okolnost je što lokalno stanovništvo nema povjerenja u pridošlicu Jina
Radnja priče je ista kao u originalu, mongolska invazija je i dalje aktualna, a dodatna otežavajuća okolnost je što lokalno stanovništvo nema povjerenja u pridošlicu Jina

Također su ubačeni neki lijepi dodaci, poput mogućnosti renderiranja kinematika u stvarnom vremenu, što omogućuje sinkronizaciju usana s japanskim glasovima. Ovo možda zvuči kao mala stvar, ali apsolutno je igra koju biste trebali igrati s japanskim audio zapisom, bilo u Samurai Cinema modu (japanski jezik, engleski titlovi, punokrvna grafika) ili Kurosawa modu (japanski jezik, engleski titlovi, crno-bijeli, vizualni efekti slični filmu). Sinkronizacija usana na japanskom u kinematikama uvelike povećava doživljaj i daje onaj pravi dojam. Kako ne bi ostalo sve na vizualnom dojmu, tu je i adaptivna haptička povratna informacija. Naravno, ona vam je dostupna ako imate kompatibilan kontroler. Ovo znači da možete dobiti fizičku povratnu informaciju tijekom borbe s mačem ili pucanja lukom, baš kao što to imaju mogućnost igrači na konzolama. Ghost of Tsushima Director's Cut zaigrao sam na našem stroju opremljenim AMD Ryzen 7 5800H procesorom, 16 GB DDR4 3200 RAM-om i grafičkom karticom Nvidia RTX3070. Iskustvo igranja bilo je odlično i glatko, no dakako, ako imate jaču konfiguraciju, vizualni dojmovi bit će još i bolji, posebice ako odučite igrati na višim rezolucijama.

Ako još niste, pravo je vrijeme pred ljetni opušteni ritam pribaviti Ghost of Tsushima Director's Cut
Ako još niste, pravo je vrijeme pred ljetni opušteni ritam pribaviti Ghost of Tsushima Director's Cut
Ako još niste, pravo je vrijeme pred ljetni opušteni ritam pribaviti Ghost of Tsushima Director's Cut

Poznata radnja 

Kako smo u uvodu spomenuli, Ghost of Tsushima recenzirali smo već ranije pa se nećemo previše ponavljati. Radnja se odvija na otoku Iki, na koji je usput rečeno moguće doći i u originalu (ne Director's Cut izdanju za PS4). Osim poveznice s lokacijom i glavnog junaka Jina, svi likovi i događaji potpuno su novi. Radnja priče je ista kao u originalu, mongolska invazija je i dalje aktualna, a dodatna otežavajuća okolnost je što lokalno stanovništvo nema povjerenja u pridošlicu Jina. Otok Iki je manji od područja koje smo otkrivali u originalu i predstavlja baš proširenje kakvo bi i trebalo biti. Naime, riječ je o dodatnom poglavlju samog originala uz fantastičan nastavak priče. Ghost of Tsushima Director's Cut na PC-u je izvrstan port odlične igre i svojevrsni benchmark kako port treba izgledati.

Ocjena: 99

Dojam: Unatoč godinama, Ghost of Tsushima Director's Cut je i dalje vrhunska igra, a izvrsno odrađen posao prebacivanja na PC može poslužiti kao mjerilo za sve druge igre.

Igrano na PC-ju, kôd ustupio proizvođač.

Zadnje recenzije

Igrali smo

PARTNERI

A1
Adriatic
AKD
Algebra
Bosch
Huawei
HT
IN2
Infodom
Kompare
Lenovo
Njuškalo
Telemach
Einhell

ISSN: 1846-8675

© 2006. - 2024. CroPC.net

                    

Preporučujemo: cyber_FolksTemplatePlazza

CroPC.net upotrebljava internetske kolačiće (eng. cookies). Nastavkom pregleda web-stranice slažete se s uvjetima korištenja.